Nepoata lui Becali, nunta de 100.000 €

PRELUARE LIBERTATEA

Neamul machedonilor a dansat cu foc la nunta anului in Pipera, cea a Loredanei, fiica lui Virgil Becali, cu Marius Bici.


Loredana, fiica lui Virgil Becali (foto mic), şi Marius au petrecut într-un cort a cărui amenajare a costat 12.000 de euro
capturi: Poveştiri Adevărate

Gigi Becali “a rupt” ringul de dans la nunta nepoatei saleChef mare in familia machedonilor din Pipera. Gigi, Giovani şi Victor au fost la nunta fiicei vărului lor, Virgil Becali, omul bun la toate în Ghencea. Loredana Tomaida Becali (23 de ani) s-a căsătorit, sâmbătă, cu Marius Bici. “A fost nunta anului la noi, în Pipera”, a povestit procuratorul Ioan Becali.

Neamul Becali a jucat, sâmbătă noapte, în familie, petrecând până la 6 dimineaţa la nunta fiicei lui Virgil Becali, mâna dreaptă a lui Gigi în Ghencea.

Gigi l-a invitat la dans pe Neţoiu!

“Eu am stat până la 3.30 dimineaţa. Nu e nimic special la o nuntă de machedoni, tot cu dar e, însă a fost absolut superb”, a dezvăluit Giovani. Procuratorul a mărturisit că Gigi Becali, patronul Stelei, a fost “one man show”: “Am dansat şi noi, dar Gigi a fost cel mai tare. S-a mişcat non-stop pe ring!”. “Da, am cântat, am băut, am mâncat! Am vrut să-l iau la dans şi pe Gigi Neţoiu, dar m-a refuzat”, a comentat şi Gigi Becali. Conform surselor din lumea machedonilor, party-ul a costat în jur de 100.000 de euro. Meniul a fost unul ales, iar atracţia serii au fost cei cu 50 de berbecuţi şi viţei la proţap! La petrecere, organizată într-un cort, în curtea casei lui Virgil Becali, au mai fost prezenţi Dumitru Dragomir, Victor Piţurcă sau Viorel Păunescu.

Diana Bişinicu: «Patronul Stelei e un săltăreţ»

Cântăreaţa Diana Bişinicu – foto (ex-Pops), născută în familie de aromâni, l-a avut ca partener de dans chiar pe Gigi Becali: “Dansează foarte corect pe melodiile aromâne. Are stil şi eleganţă în mişcări. La fel ca şi la români, care sunt împărţiţi în moldoveni, dobrogeni sau olteni, şi la machedoni există mai multe ramuri. Eu sunt cipană şi dansez mai aşezat. Dânsul este fârşerot, iar stilul de dans este unul mult mai săltăreţ”.

 A plouat cu bani peste Sorinel Puştiu

Inima petrecerii a fost manelistul Sorinel Puştiu (foto), pe care neamul Becali l-a îngropat în euro. Gigi Becali a dat peste 1.000 de euro pentru o dedicaţie, ba i-a luat microfonul cântăreţului şi şi-a etalat propriile calităţi vocale. Atmosfera a fost întreţinută şi de formaţia lui Călin Geambaşu.

«Ce dulce e iubirea»

Melodia care le-a mers cu adevărat la suflet celor peste 600 de invitaţi la nunta machedonilor a fost “Ce dulce e iubirea” (“Tsi dultsi vrarea”). “Această piesă i se potriveşte ca o mănuşă lui Gigi Becali, pentru că dânsul iubeşte dragostea oamenilor, bunătatea şi sinceritatea”, au spus invitaţii.

Fetele l-au convins să nu mai vândă Steaua

“Nu mai vând Steaua, gata, m-am consultat cu familia. Fetele mele, Theodora, Alexandra şi Cristina, mi-au zis că şi dacă m-aş duce la altă echipă, ele tot cu Steaua ar fi ţinut, aşa că nu mai vând nimic”, a declarat Gigi Becali.

Gigi este convins că în scurt timp va aplana conflictul cu contestatarii săi, chiar dacă, ieri, fanii Stelei din Sfântu Gheorghe au afişat un banner cu conţinutul: “Te vrem în Ghencea! În cimitirul Ghencea”.

Hagi, dorit la Vaslui

Adrian Porumboiu, patronul lui FC Vaslui, vrea să-l aducă pe Gheorghe Hagi (foto) ca antrenor. “Regele” a ieşit din fotbalul românesc în septembrie 2007, după ce şi-a dat demisia din cauza neînţelegerilor cu Gigi Becali. Lui Gică i s-ar propune un contract pe un an, cu drept de prelungire pe încă un sezon.

//
//

Etichete:

Lasă un comentariu