Andreea Marin Bănică: „Ştefan are o legătură specială cu divinitatea”

 

 

Andreea Marin Bănică / Foto Arhivă

Fosta „zană a surprizelor”, Andreea Marin Bănică, a vorbit in cadrul emisiunii „Happy Hour” de la PRO TV, despre relaţia cu soţul său, despre fiica sa Violeta dar şi despre cartea şi colecţia de haine pentru copii pe care le va lansa.

„Cred că soţul meu are o legătură specială cu divinitatea. Pare un om normal dar chiar are această legătură specială. Nu vorbeşte mult despre acest lucru. Dar în momentele mele de cădere, atunci când am pierdut două sarcini, a ştiut să-mi spună cu convingere că vom trece peste asta”, a povestit emoţionată Andreea, care a adăugat că piesa sa favorită din repertoriul soţului este „Te iubesc, femeie!”

Vedeta a explicat, de asemenea, că după aproape patru ani de căsnicie alături de Ştefan, relaţia se dezvoltă din ce în ce mai bine.

„Ştefan nu este doar soţul meu, este şi prietenul şi iubitul meu. Este omul cu care împart totul. Sunt patru ani de căsătorie şi lucrurile s-au schimbat dar în bine şi asta odată cu venirea copilului. Dar este un lucru care se întâmplă în orice cuplu. După naşterea Violetei, toate lucrurile au o altă amplitudine”, a spus diva la „Happy Hour”.

Andreea Marin Bănică a ţinut să infirme şi toate zvonurile apărute conform cărora ar fi din nou însărcinată.

„Nu sunt însărcinată şi nici nu negociez cu vreo televiziune”, a declarat Andreea.

Etichete:

2 răspunsuri to “Andreea Marin Bănică: „Ştefan are o legătură specială cu divinitatea””

  1. Lorena Says:

    Sincer ma bucur sa aud ca oamenii ating fericirea … indiferent daca sunt vedete, sau oameni simpli .

  2. CreveteL Says:

    E normal sa fii fericit , cand ai atatea impliniri …

Lasă un comentariu